Het Rijksmuseum en ING werken sinds 2005 intensief samen om een breed publiek naar het museum te trekken.

ing

Cultuur is sinds jaar en dag belangrijk voor de klanten en medewerkers van ING. In haar streven om kunst en cultuur toegankelijk te maken voor een breed publiek sponsort ING wereldwijd uiteenlopende kunst- en cultuurprojecten. ING is naast hoofdsponsor van het Rijksmuseum ook exclusief hoofdsponsor van het Rijksmuseum Schiphol. Het Rijksmuseum is het enige museum in de wereld met een dependance op een luchthaven.

ING en het Rijksmuseum werken al sinds 2005 intensief samen met het aantrekken van een breed publiek naar het museum en met het versterken van de relatie met de Nederlandse bezoeker. Zo bouwen ING en het Rijksmuseum aan gezamenlijke activiteiten zoals de TEFAF en projecten op het gebied van educatie. De ING Rijksmuseumdagen bieden ING klanten de mogelijkheid ongedwongen kennis te laten maken met het Rijksmuseum.

Prijzen

  • ING Sponsor van het Jaar 2013
  • Sponsorring voor de Nachtwacht Flashmob ‘Onze Helden Zijn Terug’
  • European Excellence Awards voor de Nachtwacht flashmob ‘Onze Helden Zijn Terug’
  • SAN Award Corporate Communicatie voor ‘Onze Helden Zijn Terug’